Sunday, January 21, 2007

Fler kalas

Sista 1-årskalaset var för mina polare (fr v) Hannes, Noah, jag själv, Emilia och Herman. Jag hade fått vaccination den dagen och var kanske inte på mitt allra bästa humör. Det var kul andå och jag fick en riktig klassiker - Tomtebobarnen.
Födelsedagskalas med pappas släkt. Farmor hade bakad supergod banantårta och jag fick bl a min gungsnigel, duplo, babarklossar och marackas.
Mormor och morfoar firade mig med vanlijbullar och ljus. Sen fick jag "Lillan", min första docka som kan blunda och titta och säga saker när man trycker på magen.

1 Comments:

Blogger Helena och Henrik said...

Hej hej Lilly! Tittade in på din blogg via moster Jullas blogg. Vad söt du är och vilken söt morfar du har! / Tant Bruno

22 January, 2007 10:26  

Post a Comment

<< Home